marți, 21 februarie 2012

JURNAL DE BORD -DATA STELARA 21.02.2012

Buna seara dragii mei ,

Astazi vreau sa vorbesc despre simptomele pe care le am "Pe drumul inaltarii"
Primul cred ca a fost acum doi ani in septembrie cand am simtit ca nu trebuie sa mai mananc carne  [doar de peste ]mi-am spus ca nu o sa mai moara si nu o sa mai sufere nici un animal ca eu sa ma hranesc.
Urmatorul simptom a fost un tiuit in urechea stanga .
La inceput am crezut ca este linistea din zona unde m-am mutat si se auzea usor cand era liniste
Acum se aude destul de puternic tot timpul[ este curios  ca nu ma deranjeaza ]
Am crezut apoi ca poate am o problema de sanatate,dar am aflat ca si alti "colegi de breasla" au patit la fel si m-am linistit .
Au urmat apoi lovituri la cap maini si picioare din cauza ca nu reusesc sa-mi simt si sa-mi controlez corpul 100 % si  nu pot sa apreciez distantele
La un moment dat am avut impresia ca m-am inaltat parca vedeam totul de undeva de deasupra capului   .
O experienta interesanta a fost cand mi-a cazut un lemn destul de greu pe picior si am ramas uimit ca ma doare si parca eu eram undeva in lateral si mi-am zis :nu trebuie sa ma doara si durerea a incetat instantaneu 
Se spune ca durerea si boala sunt specifice 3D cand vibratia noastra creste spre 4D--5D---6D nu mai simtim durerea .
Si ultima experienta a fost aseara in timpul meditatiei ,
In momentul in care m-am focalizat pe respiratie  am avut surpriza sa constat ca am trecut cu respiratia de pe automat pe manual.
M-am speriat un pic ,efectiv daca nu respiram constient ,creierul nu mai comanda plamanii .
Am avut curiozitatea sa vad daca nu respir [deci atentie nu-mi tineam respiratia ] ce se intampla
Nu am avut senzatia de lipsa a oxigenului si respiratia tot nu a trecut pe automat 
Dupa ce mi-am luat atentia de pe respiratie si am revenit la normal ,m-am gandit ce s-ar intampla daca as pati asa ceva in timpul somnului  ,,,,

Pe curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu